Eticket4, międzynarodowa platforma zajmująca się sprzedażą biletów na wydarzenia muzyczne, sportowe i artystyczne, ogłasza ICO. Jego rozpoczęcie planuje na 5 marca 2018 roku.

Takie wydarzenia jak Igrzyska Olimpijskie, czy Mistrzostwa Świata Fifa, to żniwa dla firm zajmujących się sprzedażą biletów. Nie jest tajemnicą, że popyt na duże imprezy zdecydowanie przewyższa podaż dostępnych w ramach sprzedaży, biletów. Prawie połowa z nich jest oferowana na rynku wtórnym w ramach takich przedsięwzięć, jakie proponują: StubHub, Biagogo, czy Eticket4. 

Jak wynika z raportów, nawet 40% zakupionych biletów, oferowana jest ponownie na rynku wtórnym. Chcąc zagwarantować swoim użytkownikom większą opłacalność, niezawodność i wygodę, twórcy Eticket4 postanowili włączyć w swoją platformę technologię blockchain i tokeny ET4.

W pierwszym tygodniu ICO, żetony ET4 będą mogli kupować tylko ci inwestorzy, którzy zapisali się na białą listę. Nagrodą za obdarzenie Eticker4 zaufaniem i jednoczesnym zachęceniem do dalszego wpisywania się do bazy, będzie bonus o wartości 10%.

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez Eticket4, ICO ma zacząć się 5 marca i trwać do 30 marca. Soft cup będzie kosztować 100 ETH, hard cup 13 800 ETH, natomiast maksymalna liczba tokenów ET4 obejmie 30 milionów sztuk. Stała cena ET4 wyniesie 1/1000 ETH, a zakupu będzie można dokonać przy pomocy cyfrowych środków ETH i BTC.

Sprzedaż prywatna z początku lutego, zakończyła się obrotem 800 000 tokenów ET4. Obecne założenia firmy obejmują zbieranie środków na skalowanie platformy na rynki na całym świecie.

Eticket4 ogłasza uruchomienie ICO 5 marca
5 (100%) 2 votes