Podczas Mistrzostw Świata FIFA, Hyundai Digital Asset Company (HDAC) ogłosiło zalety technologii blockchain. Odbiorcami informacji było 30 milionów widzów w trakcie spotkania Anglia – Szwecja. 

Reklama Hyundai Digital Asset Company prezentowała nowoczesną wizję przyszłości z wykorzystaniem technologii blockchain. Jak donosi ITV News, propaganda dotarła do ponad 30 milionów widzów.

Reklama, zarówno w BBC, jak i ITV, została dostarczona przez HDAC, który jest filią znanego południowokoreańskiego producenta samochodów Hyundai. Firma HDAC została założona przez Chunga Dae-sun, siostrzeńca dyrektora generalnego Chung Mong-koo w 2017 roku. Ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa przy użyciu prywatnych i publicznych bloków kodu.

W reklamie wymieniono słowo ,,blockchain” trzy razy w tekście na ekranie i raz podczas czytania przez lektora. Pokazano rodzinę dokonującą natychmiastowych płatności za pomocą technologii blockchain i podkreślono, że dom również jest przez nią chroniony. Przedstawiono inteligentne  urządzenia, obliczające odczyty liczników i automatycznie przetwarzające płatności za media.

Oficjalna strona Hyundai Digital Asset Company:

Technologia może być stosowana do inteligentnych fabryk, inteligentnych domów, inteligentnych budynków i różnych branż. Ponadto realizowana jest transakcja w celu zawierania wzajemnych umów i operacji między urządzeniami IoT w celu stworzenia platformy, na której możliwe są racjonalne zużycie i transakcje. 

Reklama pokazała, że ​​technologia jest godna zaufania. Dzięki połączeniu blockchaina ze znaną i kochaną firmą, Hyundai, widzowie zyskają nową, wiarygodną perspektywę przy znajomo brzmiącej nazwie.

Bitcoin walczył o uniknięcie łączenia go z kupowaniem nielegalnych przedmiotów w darknecie. Taka korelacja prowadziła do twierdzeń, że anonimowość Bitcoina może zapewnić pranie pieniędzy. Aby osiągnąć powszechne przyjęcie, najpopularniejsza kryptowaluta świata musi zmienić swoje postrzeganie nie tylko przez społeczeństwo, ale przede wszystkim, rządy.

Hyundai reklamuje blockchain na Mistrzostwach Świata FIFA
5 (100%) 1 vote