Żeby w dzisiejszych czasach zaistnieć, należy w odpowiedni sposób zdobywać odbiorców. Doskonałymi przykładami generatorów klientów, które jednocześnie zwiększają zaufanie do usługodawców, są mobilne aplikacje, dynamicznie rozwijające się media społecznościowe, czy… programy lojalnościowe.

Nagradzanie klientów za korzystanie z usług danej firmy, to doskonały sposób na utrzymanie bliskiej i skupionej na zaufaniu, relacji z użytkownikiem. Coraz więcej korporacji zdaje się to zauważać. Ilość przedsiębiorców odchodzących od materialnych nagród, ciągle się zwiększa.

Sandblock (SAT) to technologia blockchain zbudowana na bazie Ethereum. Umożliwia małym firmom dołączanie do dużych programów lojalnościowych, opierających gratyfikację użytkowników na przedmiocie kryptowalut. Współpraca firm z Sandblock polega więc na rozdawaniu nagród w cyfrowej postaci.

Kryptoluty jako nagrody lojalnościowe to przyszłość ciągle rozwijającego się świata. To, czy przyjmą się jako bonusy, zależy od pozycji cyfrowych  monet na rynku. Im większym zaufaniem użytkownicy będą darzyć np. bitcoina, tym większa wartość będą stanowić oferowane nagrody. 

Kryptowalutowe programy lojalnościowe
5 (100%) 2 votes